Жадынама

Автор: admin от 28-11-2019, 12:24, посмотрело: 55

0 [center]Жадынама

Категория: Ата-аналарға

 

Құрметті ата-аналар!

Автор: admin от 25-02-2019, 08:57, посмотрело: 163

Құрметті ата-аналар!


ҰБТ жақындап қалғанда, балаларыныздың организмын бұл мәселе бойынша өте жақсы дайындау керек.
Сол үшін сіздердің назарларынызға негізгі ережелерді ұсынамыз.

· ҰБТға екі күн қалғанда
Балаларыныз таза ауада серуендесін ( 4 сағаттан кем болмасын), немесе бассейнға, моншаға, хауызға баратын мүмкіндік болса барып келсін

· Бір түн алдында
Тыныштандыратын шөп шайын ішсін

· Тапсыратын күні
Таза ауада 1 сағаттай серуендеп, музыка тыңдасын

· Тапсыруға 20 минут қалғанда
Бір стакан шай немесе шырынды сок болмаған жағдайда жай стаканға С дәрумені бар ( аскорбин қышқылы 2,5 гр-нан аспау керек) суын ішсін.

Аскорбин қышқылы бар суды тест тапсырып отырған кездеде ішіп отыруына болады.Тағыда тест басталар алдында 20-15 минут бұрын но-шпа дәрісінің 1-2 дәруін ішкен жақсы.

· Дәл тестің басталуының алдында
Баланызбен бірге қорқыныш сезімінен шығыныз.Өзінізді босатып, жиналыныз.Басынан аяғына дейін озінізді қолынызда ұстауға көңіл бөлініз.Тыныс алу жаттығуын жасаныз ( 3-4 рет терең тыныс алып, демінізді шығарыңыз)


Қымбатты түлектер!

Тестің алдында мақсатты түрде организмдерінді осы мәселе бойынша дайындап, сабақ пәндеріне аса назар аударып дайындалындар.

· ҰБТға екі күн қалғанда
Таза ауада көп серуенде ( 4 сағаттан кем болмауы керек), егерде бассейнға, моншаға, хауызға баратын мүмкіндік болса барып кел.Үйде әрқашанда әндетіп жүр жәнеде ритмикалық әуендерге қосылып ән айтып, биле.

· Бір түн алдында
Тыныштандыратын шөп шайын іш.

· Тапсыратын күні
Таза ауада 1 сағаттай серуендеп, музыка тыңда

· Тапсыруға 20 минут қалғанда
Бір стакан шай немесе шырынды сок іш, болмай қалған жағдайда жай стаканға С дәрумені бар ( аскорбин қышқылы 2,5 гр-нан аспау керек) суын іш.

Аскорбин қышқылы бар суды тест тапсырып отырған кездеде ішіп отыруына болады.Тағыда тест басталар алдында 20-15 минут бұрын но-шпа дәрісінің 1-2 дәруін ішкен жақсы.

·
Дәл тестің басталуының алдында


Қорқыныш сезімінен шық.Өз-өзінді босатып, жинал.Бастапқы минуттың соңғы секундына дейін өз-өзінді қандай жағдай болмасын қолға ұстуға тырыс. Тыныс алу жаттығуын жаса ( 3-4 рет терең тыныс алып, демінді шығар)


Іске сәт!

Категория: Мектеп әкімшілігі / Ата-аналарға